loading...

مرجع تخصصی بروزترین مقالات سئو

بازدید : 10
دوشنبه 28 آذر 1401 زمان : 13:29

افت ترافیک سایت به صورت ناگهانی یکی همه گیرترین مشکلاتی می باشد که بیشتر صاحبان وبسایت ها حداقل یکبار با آن روبرو شده اند. همانگونه که می دانید ترافیک، یکی فاکتورهای اصلی در سئو تارنما هست.
کلیه تارنما ها نوسانات زیادی در ترافیک سایت خود دارا هستند. طبیعتا شما می دانید که ترافیک طبیعی تارنما شما باید چه میزانی داشته باشد تا بر اساس آن تشخیص دهید که بازدیدهایتان کاهش یا افزایش پیدا کرده است.
در حالتی‌که شما یک افت بازدید تارنما شدید را مشاهده کردید، مطمئنا قبل از هر کاری آخرین تغییراتی که بر فرایند فعالیت های وبسایت خود پیاده سازی کرده اید را به شرایط نخستین خود باز می گردانید.

آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو مشهد


سفارش ما این میباشد که این کار را جاری ساختن ندهید؛ چراکه دلایل افت ترافیک وبسایت در گوگل ممکن است متفاوت باشند و این افت ترافیک وب سایت شما ارتباطی با تغییرات اخیر تولید شده بوسیله شما نداشته باشد.
او‌لین قدمی که باید بردارید، باور نتایج کردن از این می باشد که افت بازدید وبسایت شما ارتباطی با تاریخ نشر آن نداشته باشد. برخی از افراد در همان روزی که محتوای خود را تکثیر داده اند، انتظار دارند که ترافیک بالایی از سمت SERP ها برای آن‌ها جذب گردد. ولی باید اعتنا داشته باشید که این ترافیک دریافتی، تک تک ترافیکی نیست که قرار است صفحه وب سایت شما دریافت کند.
البته باید به‌این نکته هم اعتنا داشته باشید که وجود نوسان در ترازو ترافیک ورودی سایت، چیز طبیعی می‌باشد و فقط هنگامی این آیتم قادر است موجب نگرانی شما شود که این افت ترافیک رو به رویش باشد.
گزینه اصلی آجل این است که اشتباهات فنی سایت خود را آیتم تحقیق قرار دهید. چراکه ممکن میباشد شخص شما و یا وبمستر تارنما کد اشتباهی را وارد کرده‌باشد که از به نمایش در آمدن ترافیک وب سایت پرهیز می کند؛ در حالی که هیچ تغییری در مراحل بازدید وب سایت شما پدیدار نشده می‌باشد.
در نقطه نهایی، اخبار را استیناف کنید. آیا مشکلاتی مثل قطعی برق، تعطیلات یا بعضی مورد ها دیگر وجود دارد که ممکن هست سبب ساز افت ترافیک وبسایت شما شده است یا خیر. در صورتی‌که همه موارد نقل شده را استیناف کردید و متوجه شدید که منبع نقص‌ افت بازدید وب سایت از آنان نیست، پیشنهاد می کنیم که نکاتی که در‌پی برای شناسایی و مرتفع کردن دلایل افت ترافیک تارنما در گوگل اورده شده هست را با دقت پژوهش نمایید.

1) تحقیق جریمه های گوگل
در صورتی‌که تارنما شما از طرف گوگل به صورت مکرر جریمه می گردد، شما یک افت بسیار شدید در ترافیک خود را مشاهده خواهید کرد؛ چراکه جریمه گوگل میتواند رنک صفحات تارنما را به شدت کاهش دهد که همین آیتم در افت بازدید وبسایت نقش موثری دارااست.

نکته ای که می بایست بدانید این میباشد که بیشتر جریمه های انجام شده بوسیله گوگل، به صورت خود کار می‌باشند و کمتر پیش می آید که پرسنل گوگل به صورت دستی یک وب سایت را پنالتی کنند. برای بازرسی جریمه شدن وبسایت خود، عالی است که به حساب کاربری Google Search Console خود رمز بزنید و اعلان های موجود را آیتم تفحص قرار دهید.

در‌حالتی که پیغام خاصی را در کنسول جستجوی گوگل پیدا کردید، احتمالا دلیلش این میباشد که شما در موقتی به کارگیری از تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه در فرایند کاری خود می‌باشید و یا محتواهایی را منتشر کرده اید که مطابق با اصول و اهداف گوگل نبوده می‌باشد. مطمئنا بعداز رفع این مورد، جریمه گوگل از وبسایت شما برداشته خواهد شد و شما دوباره می‌توانید ترافیک و بازدید مناسبی از SERP های این موتور جستجو به دست بیاورید.

2) مقایسه کانل های ترافیکی خود
اینکه شما متوجه شوید وبسایت شما از چه مسیرهایی ترافیک خود به کسب می کند، قادر است بسیار اثرگذار و کارساز باشد. در صورتی از تبلیغات پولی استعمال می کردید، علت کاهش بازدید وبسایت شما می تواند این باشد که دیگر هزینه ای برای تبلیغ های خود نکرده اید و ترافیک استحصال شده از این شیوه، دیگر قرار نیست برای شما در حیث گرفته خواهد شد.

اینکه کاربران از طریق شهرت برند شما وارد وب سایت بشوند و یا اینکه یک لینک و پیوند نظرشان را جذب کرده و بر آن کلیک می کنند نیز دو کانال ترافیکی گوناگون اند. اینک در صورتی‌که کاهش ترافیک وب سایت دارید، ممکن است دلیلش افت محبوبیت برند شما باشد و در واقع کمتر کسی می‌خواهد وارد سایتی گردد که مرتبط با برند شما هست. در بهره کاری که بایستی جاری ساختن دهید این میباشد که مشکلات شرکت و تجارت خود را مرتفع کرده و سپس با توان هرچه تک تک از اصول seo در روند کاری خود به کارگیری فرمائید.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: بهبود تجارت با سئو و تبلیغات ppc
پیشنهاد مولف این می‌باشد که اولیه مقاله بالا را خوانده و بعد ادامه این نوشته‌ی علمی را بخوانید.

3) توقف به کارگیری از تبلیغات کلیکی
احتمال دیگر این است که ترافیک دریافتی از تبلیغات پولی در موقتا ساخت و ساز تداخل در ترافیک طبیعی شما هست. این مورد خیلی شایع نیست اما ممکن می باشد که اتفاق بیفتد؛ از طرفی، سرمایه گذاری در ترافیک های پولی ممکن است باعث کاهش ترافیک طبیعی شما گردد اما در عین اینک کلاً ترافیک را ارتقا خواهد داد.

اکنون مورد ای که وجود دارااست این می باشد که تبلیغات پولی شما برای کلمه ها کلیدی می‌باشد که ممکن میباشد هیچ ارزشی برای بیزنس شما نداشته باشند. صرفا راه و روش دانستن این مسئله که آیا تبلیغات پولی شما تاثیری در پروسه ارتقاء ترافیک و بازدید وبسایت شما داشته می‌باشد یا خیر، این میباشد که استفاده از این تبلیغات را متوقف فرمائید و نتایج را در نقطه نهایی با یکدیگر مقایسه نمائید.

4) مطالعه بک لینک و پیوند های از دست رفته
افت بازدید وبسایت,افت ترافیک تارنما,دلایل افت ترافیک سایت

در صورتی ترافیک تارنما شما در میان یک‌سری صفحه خاص تقسیم شده است و ترافیک ارجاع داده شما افت کرده است، این موضوع نشانه دهنده این می باشد که شما بک پیوند بعضی از این صفحه ها خود را از دست داده اید.

در شرایطی که فقط برخی از صفحات ترافیک خود را از دست داده اند و دیگر صفحات وبسایت همچنان در اکنون جذب بازدید میباشند، این نشانه میدهد که آن صفحه ها اولیه، بک لینک های خود را از دست داده اند.

فعلا برای ایجاد کرد دوباره این پیوند های از دست رفته، پیشنهاد می کنیم شروع به عده ای که لینک ها را به شما داده بودند، نشانی اینترنتی ارسال کرده و علت حذف بک لینک های خود را جویا شوید یا اینکه شما با یک بازنویسی دوباره محتوای خود بتوانید بک لینک ها را دوباره به دست بیاورید. در برخی موارد ممکن هست که رقیب کسب و کار شما، بک لینک مورد نظر را از آن خود کرده است و یا اینکه مطلبی که لینک ورقه سایت شما در آن قرار داشته می باشد، کلاً حذف شده است.

اینکه شما بخواهید دوباره بک لینک و پیوند های خود را به دست بیاورید، ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. ولی جای نگرانی نیست؛ چراکه محتوای شما یک بار توانسته هست که از وب سایت های دیگر لینک و پیوند دریافت کند. به این ترتیب مطمئن باشید که این محتوای مورد نظر برای بار دیگر نیز خواهد توانست عملکرد خیر و خوبی را از خود علامت دهد.

5) بی بها بودن بک لینک و پیوند ها
باید بدانید که همگی بک لینک ها پر ارزش و قدرتمند نیستند. در صورتیکه یک وب سایت اسپم به محتوای شما لینک داده باشد، گوگل ممکن است که تصور کند شما برای این بک پیوند ها هزینه ای پرداخت کرده اید و در فعلا به کارگیری از تکنیک های seo کلاه سیاه می باشید. در نتیجه کیفیت عالی بودن پیوند های مرتبط با تارنما شما عنایت زیادی دارااست و در صورت در نظرنگرفتن این موضوع یکی دلایل افت ترافیک وب سایت در گوگل میباشد.

فعلا اینکه شما به عمد یا غیر عمد این پیوند ها را دریافت کرده اید، باید سریعا از صاحب و مالک وب سایت مورد نظر درخواست نمائید تا لینک و پیوند های مورد نظر شما را از تارنما خود حذف کند. بعداز اجرا این عمل، احتمالا کاهش ترافیک وبسایت نخواهید داشت.

6) تفحص همت رقبا
در صورتی‌که نسبت به رقبای خود ترافیک کمتری دریافت می کنید، می بایست بدانید که این آیتم حتما علامت دهنده این نیست که مسلما سکو تارنما کم شده است. بلکه ممکن میباشد که رقبای شما در حال ارائه محتواهای بسیار ارزشمندتری نسبت به شما می باشند و یا روی هم رفته به شدت بر سئو وبسایت خودکار می کنند.

دراین باره دو کار وجود دارد که شما می توانید انجام دهید؛ نخستین اینکه تمرکز خود را بر عبارت های کلیدی و استراتژی هایی قرار دهید که رقبایتان هنوز توجهی به آنان ندارند و دوم اینکه بر افزایش کیفیت عملکرد خود متمرکز شوید تا از رقبای خود پیشی بگیرید.

7) بهبود رنکینگ وب سایت
اگر از رقبای تارنما خود جا ماندید، طبیعتا تنها دلیل افت ترافیک، این می‌باشد که شما نتوانسته اید از رقبای خود پیشی بگیرید و در نهایت با افت سکو سایت مواجه شده اید. در این‌موقعیت‌ فقط کاری که بایستی اعمال دهید این می‌باشد که سئو وبسایت خود را به متخصصین جانور در این باره بسپارید تا آن ها رنک های برتر را برای شما به ارمغان بیاورند. دقت داشته باشید که در شرایطی‌که از کارشناسان بی تجربیات سئو وب سایت در این مورد استعمال نمایید، ممکن است که زخم های بدون شوخی به بیزنس شما وارد خواهد شد.

8) ایرادات SERP
دلایل افت ترافیک وب سایت در گوگل,علت کاهش بازدید وبسایت,علت کم شدن ترافیک

گه گاه، محتوای مورد نظر شما رنک بسیار نه دارد و حجم جستجوی عبارت کلیدی هم بسیار بالا هست. تنها مشکلی که علت کاهش بازدید تارنما میباشد، این می‌باشد که کاربران لینک و پیوند شمارا می بینند البته بر آن کلیک نمیکنند. این مورد ارتباطی با عمل های شما ندارد؛ چراکه گوگل تصمیم گرفته است برای بعضی از عبارت های کلیدی از Answer Box های خود به کار گیری کند تا با به کار گیری از آن، کاربران را با سرعت بسیار بیشتری به آنچه که می خواهند، برساند.

نکته ای که بایستی بدانید این هست که گوگل در این Answer Box خود پاسخ مناسبی برای پرسش مخاطب ارائه می کند و این پاسخ را از بهترین محتوای مو جود استخراج کرده و لینک و پیوند شیت وب سایت را در تحت این جعبه پاسخ قرار میدهد.

در فایده تنها راهی که ممکن میباشد افت ترافیک وبسایت را برای شما به حداقل برساند، این می باشد که شما همه کوشش خود را بکنید تا در‌این جعبه پاسخ قرار بگیرید. اگر در این باره چیره نبودید، توصیه می‌کنیم که قطعا از متخصصین seo وبسایت کمک بگیرید.

9) بازرسی نوع صفحه و نوع ترافیک
برای اینکه بتوانید به خیر علت کاهش بازدید وبسایت را شناسایی فرمائید، توصیه می کنیم در اولین مرحله، صفحاتی که ذیل بیشترین فشار در این باره میباشند را از دیگر مستقل کنید و seo های ساختار یافته را بر روی هرمورد از آنان پیاده سازی فرمائید. افت ترافیک یک مجموعه در وب سایت میتواند علتش مشکلات seo باشد که با یک رسیدگی ساده می توانید شخصا آن را برطرف نمائید.

10) مداقه تجارب کاربری
تجربیات کاربری عنایت زیادی برای پروسه شغل های وبسایت می‌تواند داشته باشد و بر مجموع آن ها به گونه ای تاثیرگذار است. درحال حاضر در بعضا موردها ممکن میباشد که تجربه کاربری را به دلایل مختلفی بدون چاره باشید تغییر دهید و از یک سبک جدید در ارائه خدمات خود برای کاربران استفاده نمایید. ترجربه کاربری به این برهان اهمیت دارااست که مقصود کلی گوگل ارتقاء رضایت کاربرانش می باشد.

درپی همین مسئله، تجارب کاربری را به یک کدام از فاکتورهای درجه بندی SERP های خود تبدیل کرده است. با مطالعه وبسایت های بلندتر می‌توانید به راحتی متوجه شوید که تجربه کاربری یکی حق اولویت های آنها میباشد. شما نیز می بایست تجربه کاربری را در فرایند seo سایت خود به بهترین شکل ممکن پیاده سازی نمایید.

طبیعی می‌باشد که این تغییر سبک برای بازه زمانی زمانی موجب افت ترافیک تارنما شود. در سود جای نگرانی وجود ندارد؛ چراکه بعد از مدتی شما کاربران اختصاصی به خود را جذب محتواهایتان خواهید کرد. البته دقت داشته باشید که در صورتی این دوران زمان، خیلی زمان برد، باید استراتژی تغییر تجربیات کاربری خود را سریعا تغییر‌و تحول دهید تا دوباره سایت شما ترافیک و بازدید اول خود را دریافت کند.

سخن نقطه پایان درخصوص افت بازدید وب سایت
زمانی که ترازو ترافیک تارنما شما کاسته شده است، بسیار اساسی میباشد که با ارائه مطالب گران بها و تمرکز روی تجربه کاربری فوق العاده، به طرق اصلی جذب استفاده کننده برگردید. هنگامی این کار را انجام دهید، تارنما شما در درازمدت خطاها مربوط به افت ترافیک نخواهد داشت. همچنین چنانچه بتوانید همه اصول سئو را در یک مرکز معتبر فراگیری seo به صورت شخصی بیاموزید، مطمئنا با چنین مشکلاتی در کار های آتی خود مواجه نخواهید شد.

افت ترافیک سایت به صورت ناگهانی یکی همه گیرترین مشکلاتی می باشد که بیشتر صاحبان وبسایت ها حداقل یکبار با آن روبرو شده اند. همانگونه که می دانید ترافیک، یکی فاکتورهای اصلی در سئو تارنما هست.
کلیه تارنما ها نوسانات زیادی در ترافیک سایت خود دارا هستند. طبیعتا شما می دانید که ترافیک طبیعی تارنما شما باید چه میزانی داشته باشد تا بر اساس آن تشخیص دهید که بازدیدهایتان کاهش یا افزایش پیدا کرده است.
در حالتی‌که شما یک افت بازدید تارنما شدید را مشاهده کردید، مطمئنا قبل از هر کاری آخرین تغییراتی که بر فرایند فعالیت های وبسایت خود پیاده سازی کرده اید را به شرایط نخستین خود باز می گردانید.

آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو مشهد


سفارش ما این میباشد که این کار را جاری ساختن ندهید؛ چراکه دلایل افت ترافیک وبسایت در گوگل ممکن است متفاوت باشند و این افت ترافیک وب سایت شما ارتباطی با تغییرات اخیر تولید شده بوسیله شما نداشته باشد.
او‌لین قدمی که باید بردارید، باور نتایج کردن از این می باشد که افت بازدید وبسایت شما ارتباطی با تاریخ نشر آن نداشته باشد. برخی از افراد در همان روزی که محتوای خود را تکثیر داده اند، انتظار دارند که ترافیک بالایی از سمت SERP ها برای آن‌ها جذب گردد. ولی باید اعتنا داشته باشید که این ترافیک دریافتی، تک تک ترافیکی نیست که قرار است صفحه وب سایت شما دریافت کند.
البته باید به‌این نکته هم اعتنا داشته باشید که وجود نوسان در ترازو ترافیک ورودی سایت، چیز طبیعی می‌باشد و فقط هنگامی این آیتم قادر است موجب نگرانی شما شود که این افت ترافیک رو به رویش باشد.
گزینه اصلی آجل این است که اشتباهات فنی سایت خود را آیتم تحقیق قرار دهید. چراکه ممکن میباشد شخص شما و یا وبمستر تارنما کد اشتباهی را وارد کرده‌باشد که از به نمایش در آمدن ترافیک وب سایت پرهیز می کند؛ در حالی که هیچ تغییری در مراحل بازدید وب سایت شما پدیدار نشده می‌باشد.
در نقطه نهایی، اخبار را استیناف کنید. آیا مشکلاتی مثل قطعی برق، تعطیلات یا بعضی مورد ها دیگر وجود دارد که ممکن هست سبب ساز افت ترافیک وبسایت شما شده است یا خیر. در صورتی‌که همه موارد نقل شده را استیناف کردید و متوجه شدید که منبع نقص‌ افت بازدید وب سایت از آنان نیست، پیشنهاد می کنیم که نکاتی که در‌پی برای شناسایی و مرتفع کردن دلایل افت ترافیک تارنما در گوگل اورده شده هست را با دقت پژوهش نمایید.

1) تحقیق جریمه های گوگل
در صورتی‌که تارنما شما از طرف گوگل به صورت مکرر جریمه می گردد، شما یک افت بسیار شدید در ترافیک خود را مشاهده خواهید کرد؛ چراکه جریمه گوگل میتواند رنک صفحات تارنما را به شدت کاهش دهد که همین آیتم در افت بازدید وبسایت نقش موثری دارااست.

نکته ای که می بایست بدانید این میباشد که بیشتر جریمه های انجام شده بوسیله گوگل، به صورت خود کار می‌باشند و کمتر پیش می آید که پرسنل گوگل به صورت دستی یک وب سایت را پنالتی کنند. برای بازرسی جریمه شدن وبسایت خود، عالی است که به حساب کاربری Google Search Console خود رمز بزنید و اعلان های موجود را آیتم تفحص قرار دهید.

در‌حالتی که پیغام خاصی را در کنسول جستجوی گوگل پیدا کردید، احتمالا دلیلش این میباشد که شما در موقتی به کارگیری از تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه در فرایند کاری خود می‌باشید و یا محتواهایی را منتشر کرده اید که مطابق با اصول و اهداف گوگل نبوده می‌باشد. مطمئنا بعداز رفع این مورد، جریمه گوگل از وبسایت شما برداشته خواهد شد و شما دوباره می‌توانید ترافیک و بازدید مناسبی از SERP های این موتور جستجو به دست بیاورید.

2) مقایسه کانل های ترافیکی خود
اینکه شما متوجه شوید وبسایت شما از چه مسیرهایی ترافیک خود به کسب می کند، قادر است بسیار اثرگذار و کارساز باشد. در صورتی از تبلیغات پولی استعمال می کردید، علت کاهش بازدید وبسایت شما می تواند این باشد که دیگر هزینه ای برای تبلیغ های خود نکرده اید و ترافیک استحصال شده از این شیوه، دیگر قرار نیست برای شما در حیث گرفته خواهد شد.

اینکه کاربران از طریق شهرت برند شما وارد وب سایت بشوند و یا اینکه یک لینک و پیوند نظرشان را جذب کرده و بر آن کلیک می کنند نیز دو کانال ترافیکی گوناگون اند. اینک در صورتی‌که کاهش ترافیک وب سایت دارید، ممکن است دلیلش افت محبوبیت برند شما باشد و در واقع کمتر کسی می‌خواهد وارد سایتی گردد که مرتبط با برند شما هست. در بهره کاری که بایستی جاری ساختن دهید این میباشد که مشکلات شرکت و تجارت خود را مرتفع کرده و سپس با توان هرچه تک تک از اصول seo در روند کاری خود به کارگیری فرمائید.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: بهبود تجارت با سئو و تبلیغات ppc
پیشنهاد مولف این می‌باشد که اولیه مقاله بالا را خوانده و بعد ادامه این نوشته‌ی علمی را بخوانید.

3) توقف به کارگیری از تبلیغات کلیکی
احتمال دیگر این است که ترافیک دریافتی از تبلیغات پولی در موقتا ساخت و ساز تداخل در ترافیک طبیعی شما هست. این مورد خیلی شایع نیست اما ممکن می باشد که اتفاق بیفتد؛ از طرفی، سرمایه گذاری در ترافیک های پولی ممکن است باعث کاهش ترافیک طبیعی شما گردد اما در عین اینک کلاً ترافیک را ارتقا خواهد داد.

اکنون مورد ای که وجود دارااست این می باشد که تبلیغات پولی شما برای کلمه ها کلیدی می‌باشد که ممکن میباشد هیچ ارزشی برای بیزنس شما نداشته باشند. صرفا راه و روش دانستن این مسئله که آیا تبلیغات پولی شما تاثیری در پروسه ارتقاء ترافیک و بازدید وبسایت شما داشته می‌باشد یا خیر، این میباشد که استفاده از این تبلیغات را متوقف فرمائید و نتایج را در نقطه نهایی با یکدیگر مقایسه نمائید.

4) مطالعه بک لینک و پیوند های از دست رفته
افت بازدید وبسایت,افت ترافیک تارنما,دلایل افت ترافیک سایت

در صورتی ترافیک تارنما شما در میان یک‌سری صفحه خاص تقسیم شده است و ترافیک ارجاع داده شما افت کرده است، این موضوع نشانه دهنده این می باشد که شما بک پیوند بعضی از این صفحه ها خود را از دست داده اید.

در شرایطی که فقط برخی از صفحات ترافیک خود را از دست داده اند و دیگر صفحات وبسایت همچنان در اکنون جذب بازدید میباشند، این نشانه میدهد که آن صفحه ها اولیه، بک لینک های خود را از دست داده اند.

فعلا برای ایجاد کرد دوباره این پیوند های از دست رفته، پیشنهاد می کنیم شروع به عده ای که لینک ها را به شما داده بودند، نشانی اینترنتی ارسال کرده و علت حذف بک لینک های خود را جویا شوید یا اینکه شما با یک بازنویسی دوباره محتوای خود بتوانید بک لینک ها را دوباره به دست بیاورید. در برخی موارد ممکن هست که رقیب کسب و کار شما، بک لینک مورد نظر را از آن خود کرده است و یا اینکه مطلبی که لینک ورقه سایت شما در آن قرار داشته می باشد، کلاً حذف شده است.

اینکه شما بخواهید دوباره بک لینک و پیوند های خود را به دست بیاورید، ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. ولی جای نگرانی نیست؛ چراکه محتوای شما یک بار توانسته هست که از وب سایت های دیگر لینک و پیوند دریافت کند. به این ترتیب مطمئن باشید که این محتوای مورد نظر برای بار دیگر نیز خواهد توانست عملکرد خیر و خوبی را از خود علامت دهد.

5) بی بها بودن بک لینک و پیوند ها
باید بدانید که همگی بک لینک ها پر ارزش و قدرتمند نیستند. در صورتیکه یک وب سایت اسپم به محتوای شما لینک داده باشد، گوگل ممکن است که تصور کند شما برای این بک پیوند ها هزینه ای پرداخت کرده اید و در فعلا به کارگیری از تکنیک های seo کلاه سیاه می باشید. در نتیجه کیفیت عالی بودن پیوند های مرتبط با تارنما شما عنایت زیادی دارااست و در صورت در نظرنگرفتن این موضوع یکی دلایل افت ترافیک وب سایت در گوگل میباشد.

فعلا اینکه شما به عمد یا غیر عمد این پیوند ها را دریافت کرده اید، باید سریعا از صاحب و مالک وب سایت مورد نظر درخواست نمائید تا لینک و پیوند های مورد نظر شما را از تارنما خود حذف کند. بعداز اجرا این عمل، احتمالا کاهش ترافیک وبسایت نخواهید داشت.

6) تفحص همت رقبا
در صورتی‌که نسبت به رقبای خود ترافیک کمتری دریافت می کنید، می بایست بدانید که این آیتم حتما علامت دهنده این نیست که مسلما سکو تارنما کم شده است. بلکه ممکن میباشد که رقبای شما در حال ارائه محتواهای بسیار ارزشمندتری نسبت به شما می باشند و یا روی هم رفته به شدت بر سئو وبسایت خودکار می کنند.

دراین باره دو کار وجود دارد که شما می توانید انجام دهید؛ نخستین اینکه تمرکز خود را بر عبارت های کلیدی و استراتژی هایی قرار دهید که رقبایتان هنوز توجهی به آنان ندارند و دوم اینکه بر افزایش کیفیت عملکرد خود متمرکز شوید تا از رقبای خود پیشی بگیرید.

7) بهبود رنکینگ وب سایت
اگر از رقبای تارنما خود جا ماندید، طبیعتا تنها دلیل افت ترافیک، این می‌باشد که شما نتوانسته اید از رقبای خود پیشی بگیرید و در نهایت با افت سکو سایت مواجه شده اید. در این‌موقعیت‌ فقط کاری که بایستی اعمال دهید این می‌باشد که سئو وبسایت خود را به متخصصین جانور در این باره بسپارید تا آن ها رنک های برتر را برای شما به ارمغان بیاورند. دقت داشته باشید که در شرایطی‌که از کارشناسان بی تجربیات سئو وب سایت در این مورد استعمال نمایید، ممکن است که زخم های بدون شوخی به بیزنس شما وارد خواهد شد.

8) ایرادات SERP
دلایل افت ترافیک وب سایت در گوگل,علت کاهش بازدید وبسایت,علت کم شدن ترافیک

گه گاه، محتوای مورد نظر شما رنک بسیار نه دارد و حجم جستجوی عبارت کلیدی هم بسیار بالا هست. تنها مشکلی که علت کاهش بازدید تارنما میباشد، این می‌باشد که کاربران لینک و پیوند شمارا می بینند البته بر آن کلیک نمیکنند. این مورد ارتباطی با عمل های شما ندارد؛ چراکه گوگل تصمیم گرفته است برای بعضی از عبارت های کلیدی از Answer Box های خود به کار گیری کند تا با به کار گیری از آن، کاربران را با سرعت بسیار بیشتری به آنچه که می خواهند، برساند.

نکته ای که بایستی بدانید این هست که گوگل در این Answer Box خود پاسخ مناسبی برای پرسش مخاطب ارائه می کند و این پاسخ را از بهترین محتوای مو جود استخراج کرده و لینک و پیوند شیت وب سایت را در تحت این جعبه پاسخ قرار میدهد.

در فایده تنها راهی که ممکن میباشد افت ترافیک وبسایت را برای شما به حداقل برساند، این می باشد که شما همه کوشش خود را بکنید تا در‌این جعبه پاسخ قرار بگیرید. اگر در این باره چیره نبودید، توصیه می‌کنیم که قطعا از متخصصین seo وبسایت کمک بگیرید.

9) بازرسی نوع صفحه و نوع ترافیک
برای اینکه بتوانید به خیر علت کاهش بازدید وبسایت را شناسایی فرمائید، توصیه می کنیم در اولین مرحله، صفحاتی که ذیل بیشترین فشار در این باره میباشند را از دیگر مستقل کنید و seo های ساختار یافته را بر روی هرمورد از آنان پیاده سازی فرمائید. افت ترافیک یک مجموعه در وب سایت میتواند علتش مشکلات seo باشد که با یک رسیدگی ساده می توانید شخصا آن را برطرف نمائید.

10) مداقه تجارب کاربری
تجربیات کاربری عنایت زیادی برای پروسه شغل های وبسایت می‌تواند داشته باشد و بر مجموع آن ها به گونه ای تاثیرگذار است. درحال حاضر در بعضا موردها ممکن میباشد که تجربه کاربری را به دلایل مختلفی بدون چاره باشید تغییر دهید و از یک سبک جدید در ارائه خدمات خود برای کاربران استفاده نمایید. ترجربه کاربری به این برهان اهمیت دارااست که مقصود کلی گوگل ارتقاء رضایت کاربرانش می باشد.

درپی همین مسئله، تجارب کاربری را به یک کدام از فاکتورهای درجه بندی SERP های خود تبدیل کرده است. با مطالعه وبسایت های بلندتر می‌توانید به راحتی متوجه شوید که تجربه کاربری یکی حق اولویت های آنها میباشد. شما نیز می بایست تجربه کاربری را در فرایند seo سایت خود به بهترین شکل ممکن پیاده سازی نمایید.

طبیعی می‌باشد که این تغییر سبک برای بازه زمانی زمانی موجب افت ترافیک تارنما شود. در سود جای نگرانی وجود ندارد؛ چراکه بعد از مدتی شما کاربران اختصاصی به خود را جذب محتواهایتان خواهید کرد. البته دقت داشته باشید که در صورتی این دوران زمان، خیلی زمان برد، باید استراتژی تغییر تجربیات کاربری خود را سریعا تغییر‌و تحول دهید تا دوباره سایت شما ترافیک و بازدید اول خود را دریافت کند.

سخن نقطه پایان درخصوص افت بازدید وب سایت
زمانی که ترازو ترافیک تارنما شما کاسته شده است، بسیار اساسی میباشد که با ارائه مطالب گران بها و تمرکز روی تجربه کاربری فوق العاده، به طرق اصلی جذب استفاده کننده برگردید. هنگامی این کار را انجام دهید، تارنما شما در درازمدت خطاها مربوط به افت ترافیک نخواهد داشت. همچنین چنانچه بتوانید همه اصول سئو را در یک مرکز معتبر فراگیری seo به صورت شخصی بیاموزید، مطمئنا با چنین مشکلاتی در کار های آتی خود مواجه نخواهید شد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 310
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 45
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 60
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 626
  • بازدید سال : 2953
  • بازدید کلی : 4990
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی